Aqua Moto Racing Utopia
Upplev fart och nervkittlande spänning i vattenracingspelet Aqua Moto Racing Utopia. Tävla på vågor som är så häpnadsväckande att du måste se dem för att tro dina ögon. Utforska och hitta hemliga genvägar i exotiska miljöer som Amazonas djungler, tropikerna, Grekland. Att lyckas sätta det där perfekta stunttricket i en trång passage kommer definitivt att ge dig ett leende på läpparna! Spela online och bygg upp ditt rykte, eller spela tillsammans med dina vänner i soffan på delad skärm. Starta en single-playerkampanj som proffsförare och använd dina ökande färdigheter och priser för att klättra mot titeln som världsmästare. Lås upp kraftfulla fordon och lär dig stunta som en mästare i Freestyleturneringarna. Gör dig redo för ditt livs intensivaste racingupplevelse!