Altered Premium-paket
En äventyrare på väg ned i en helvetesdimension måste vara förberedd. Finns det någon bättre förberedelse än mer plats för byte? Altered Premium-paketet ger fler möjligheter till förvaringsutrymme tillsammans med en titel i spelet som introduceras för första gången i det här paketet. Detta paket innehåller följande föremål: 1 väska med 42 platser 8 Shared Bank Slots* 16 Bank Slots Titel: The Altered Du får 200 ZEN direkt när du köper detta paket. ZEN kan användas av alla karaktärer på ditt konto. Paketets innehåll kan endast användas av en karaktär per konto. *Ett konto kan ha maximalt 88 Shared Bank Slots. Om ett konto redan har det maximala antalet kommer inga Shared Bank Slots att tilldelas när du öppnar paketet. Du kan hämta dessa föremål hos Reward Claims Agent i Protector's Enclave eller genom ”Claim Rewards”-knappen på landningssidan så snart du har slutfört handledningen.