3on3 FreeStyle - Fox Character Package
The Old Soldier Never Die... Grundaren av Fox Court och den levande Legend of FS City kommer för att hämta tronen igen. Prova veteranen och dominera banan. Detta paket inkluderar: - Karaktär - Fox - Guldkortsbiljett x5 *Om du köper det kommer du inte att kunna köpa Fox Legendary Pack eller Fox Efficient Pack. *Om det köps kan paketet inte återbetalas eftersom det innehåller engångs-/engångsartiklar i spelet som inte kan hämtas.