3on3 FreeStyle - Deacon Character Package
Du kallar din egen foul i Street Basketball säger de. Den här killen tar alla fördelarna med detta. Se upp för laglösaren, Deacon! Detta paket innehåller föremål som kan användas i spelet. Vid köpet skickas alla artiklar till din meddelandefält. * Ny karaktär - diakon - Biljett till guldkortpaket x5 * Om du köper kommer du inte att kunna köpa Deacon Efficient Pack eller Deacon Legendary Pack. * Om du köper kan paketet inte återbetalas eftersom det innehåller exponerbart objekt i spelet.