3on3 FreeStyle - Ayla Character Package
En ny legend, med en omättlig önskan om rikedom och att erövra sin syster, Nadia, kommer till hovet. Ayla är specialiserad på både attack och försvar. Hon är kapabel att göra en chans att göra mål och en möjlighet för sina lagkamrater att göra ett mål. Detta paket inkluderar: - Karaktär - Ayla - Guldkortsbiljett x5 *Om du köper det kommer du inte att kunna köpa Ayla Efficient Pack eller Ayla Legendary Pack.