2 Sacred Treasure Sets
Ta dig an den definitiva versionen av kritikerrosade Shin Megami Tensei V, som utökats med en helt ny berättelse med nya platser, demoner och val att göra som avgör hela skapelsens öde. Som förbeställningsbonus får du två Sacred Treasure Sets som hjälper dig under din resa genom Da’at.Få två Sacred Treasure Sets som hjälper dig på resan genom Da’at. Det här paketet innehåller Gleam Grenade, som gör lite skada mot fiender, och Haraedo Bead som återställer alla allierades hälsa. Du kan använda båda så många gånger du vill.