2 200 Realm Royale Reforged Crowns
Lås upp 2 200 Realm Royale Reforged Crowns. Crowns är valutan i Realm Royale Reforged. Du kan använda Crowns för att låsa upp Battle Pass eller köpa nya kosmetiska föremål som utseenden till karaktärer och riddjur, och mer därtill!