Horror Tale 2: 4k Remaster
Begin aan een eng avontuur en los als eerste alle mysteries van dit griezelspel op! Ga samen met de hoofdpersonen op een spannend avontuur! Er worden al lange tijd kinderen vermist in Lakewitch en jij bent voorbestemd om dit griezelige mysterie op te lossen. Wie is de ontvoerder en waarom doet hij het? Waar verdwijnen de kinderen naartoe en hoe kun je ze redden? Je kunt alle puzzels oplossen en achter de antwoorden komen... als je niet bang wordt! In dit deel van onze horror ontmoet je Samantha en probeer je samen met haar uit de gevangenis te komen. Je leert nieuwe geheimen kennen van de verschrikkelijke ontvoerder, die je naar nieuwe angstaanjagende ontdekkingen leiden. Op weg naar je doel wachten je puzzels, ijzige angstmomenten, onverwachte wendingen en heel veel plezier! Het verhaal ontwikkelt zich snel en zeer onvoorspelbaar. Dit horrorgame is een spannend, leuk en eng avontuur naar het Amerika van de jaren '90!