Harold Halibut
Harold Halibut — створена вручну сюжетна гра про життя та дружбу на величезному космічному кораблі в глибинах іншопланетного океану. 250 років назад ваш дім, космічний корабель-ковчег, вилетів з Землі на межі Холодної війни у пошуках планети, де може вижити людство. Ви Гарольд, молодий асистент провідної вченої корабля, Жанни Моро. Більша частина екіпажу змирилася з життям на затонулому кораблі, але Моро все ще сподівається знайти спосіб покинути водну безодню і вирушити на пошуки іншого, сухішого світу. Але дивні, чудові і різноманітні мешканці корабля «Федора І» не дають нудьгувати і Гарольду… Допоки одна доленосна зустріч не занурює Гарольда в світ, який ніхто не міг навіть уявити, і який, можливо, є ключем до спасіння. Досліджуйте яскравий ретрофутуристичний світ разом із Гарольдом і допоможіть йому зрозуміти істинне значення слова «дім».