Aerosoft GmbHSimulação
Get ready to hit the road with the Autobahn Police Simulator 3 – Complete Edition! This bundle includes the full base game Autobahn Police Simulator 3 plus all three DLCs: Off-Road, Speed Trap, and Police Motorcycle – offering the most complete and thrilling police adventure on the Autobahn yet! Return to duty as a rookie officer after a serious accident and work your way up through exciting missions, intense chases, and realistic patrols. Secure crash sites, catch reckless drivers, and keep Europe’s fastest highways safe – shift after shift. Take your patrols off the beaten path in the Off-Road DLC: hunt down suspects across rugged terrain with your loyal police dog and chase criminals with your new off-road vehicle. Enforce traffic laws with cutting-edge radar technology in the Speed Trap DLC. Set up tactical checkpoints, monitor speeding drivers, and bring order to the Autobahn like never before. And with the Police Motorcycle DLC, feel the action up close – fast, agile, and thrilling. Experience intense pursuits and lightning-fast responses on two wheels!