Zombie Army 4: Nagant M1895 Pistol Bundle
Nagant M1895 to prawdziwa bestia – cichsza i potężniejsza niż standardowy rewolwer. Ulubieniec Jun z czasów, gdy wykonywała działania nocne – rzadkie połączenie pistoletu cichego, zabójczego i lekkiego! Ten pakiet broni obejmuje: – rewolwer M1895 Nagant – 2 talizmany (medalion rodzinny Jun oraz medal Bohater Chin) – 2 zrobione na miarę skórki broni (sierp i młot oraz chiński smok)