WW1 Game Series Bundle
Pakiet WW1 Game Series zawiera Verdun i Tannenberg. VERDUN Verdun to pierwsza wieloosobowa gra FPS osadzona w realiach I wojny światowej. Bezwzględna wojna pozycyjna zapewnia wyjątkowe doświadczenia pola bitwy, gdzie wraz ze swoją drużyną prowadzisz intensywne walki polegające na ataku i obronie. Fabuła gry toczy się na froncie zachodnim w latach 1914-1918, w czasie jednego z najbardziej krwawych konfliktów w dziejach świata. Twórcy gry inspirowali się niesławną Bitwą pod Verdun z 1916 r. Dostępne są 4 zróżnicowane tryby gry: Linie frontu, Starcie, Deathmatch i Obrona. Gra zawiera wiele odwzorowanych historycznie elementów, na przykład broń z I wojny światowej, rzeczywiste mundury, realistyczne okrucieństwo oraz mapy opracowane na podstawie prawdziwych pól bitew we Francji i Belgii. TANNENBERG Tannenberg odtwarza ogromne bitwy frontu wschodniego I wojny światowej, pozwalając 40 graczom walczyć o kontrolę nad kluczowymi sektorami pola bitwy, zapewniającymi różne strategiczne korzyści. Wojna pomiędzy Imperium Rosyjskim, Niemcami i ich sojusznikami oferuje nowatorskie połączenie strzelaniny z perspektywy pierwszej osoby i historycznego realizmu. Tryb „Manewry” oddaje esencję działań wojennych na froncie wschodnim dzięki 40 graczom, dużym i otwartym mapom oraz swobodzie w atakowaniu i obronie poszczególnych sektorów. Upewnij się, że wróg nie zdąży cię oflankować i okrążyć, nim ty okrążysz jego! Zawartość gry może być nieodpowiednia dla młodszych odbiorców, a także do oglądania w miejscu pracy: często występująca brutalna przemoc, treści przeznaczone dla dorosłych. Przemoc i krew mogą zostać całkowicie wyłączone dzięki zmianie ustawień.