WUCHANG: Fallen Feathers – Pakiet Premierowy
WUCHANG: Fallen Feathers – Pakiet Premierowy zawiera: - Grę podstawową WUCHANG: Fallen Feathers - Dojrzała Czerwona Rtęć do ulepszenia umiejętności (mała) - *Oferta premierowa *Oferta premierowa kończy się 30 lipca 2025 r. WUCHANG: Fallen Feathers to gra RPG akcji w stylu soulslike, rozgrywająca się w krainie Shu podczas mrocznych i burzliwych rządów późnej dynastii Ming, nękanych walczącymi frakcjami i tajemniczą chorobą rodzącą potworne stworzenia. Wciel się w Wuchang, utalentowaną piracką wojowniczkę dotkniętą amnezją, która musi zmierzyć się z niepewnością własnej tajemniczej przeszłości i przerażającą chorobą, pierzeniem. Eksploruj głębiny Shu, ulepszając swój arsenał i opanowując nowe umiejętności zebrane od poległych wrogów. Rozwijaj swój styl walki, poświęcając nieuchwytną czerwoną rtęć, i udoskonalaj techniki zdobyte podczas pełnej akcji podróży. Wzmacniaj broń w swoim repertuarze za pomocą potężnych zaklęć oferujących unikalne podejście do walki i strategii dopasowane do twojego stylu gry. Walcz z groteskowymi obrzydlistwami, czerpiąc ze starożytnej wiedzy, aby rzucić wyzwanie pełzającej ciemności, która zagraża ludzkości, jaka pozostała. Twoje poszukiwania prawdy poprowadzą cię przez zapomniane świątynie, zarośnięte ruiny i zacienione ścieżki pełne niebezpieczeństw. Gdy będziesz składać w całość utracone wspomnienia Wuchang, twoje wybory doprowadzą cię do jednego z kilku zakończeń – każde z nich zależy od dokonanych decyzji, odkrytych tajemnic i sojuszników, którym postanowisz zaufać. Zanurz się w bogatej fabule, dynamicznym systemie walki i zapierającej dech w piersiach oprawie wizualnej, które oferują niezapomnianą przygodę w krainie spowitej chaosem i śmiercią. Czy odkryjesz prawdę o klątwie Wuchang i zaprowadzisz pokój w Shu, czy też poddasz się nadciągającym okropieństwom? Los krainy spoczywa w twoich rękach.