We Were Here Expeditions: The FriendShip
Myślisz, że razem możecie uporać się z tym wyzwaniem? No to spróbujcie! To nowe, niewielkie i samodzielne doznanie z serii We Were Here naprawdę wystawi waszą przyjaźń na próbę. Aby udowodnić, że wasza przyjaźń może pokonać wszystko, musicie rozwiązać kilka zagadkowych wyzwań. Wszystko zależy od komunikacji, pracy zespołowej… i zaufania. Rozmawiajcie, współpracujcie i przede wszystkim zawierzcie sobie nawzajem. Pływając we dwójkę po morzach, odbieracie prośbę o pomoc, która prowadzi was na bezludną wyspę, gdzie napotykacie na tajemniczą łódź w opuszczonym parku rozrywki. To podróż, której nie zapomnisz, z zagadkami, których rozwiązanie wymaga dwóch osób. Wasza przyjaźń będzie miała bezpośredni wpływ na stan waszego Statku Przyjaźni! Uwaga, to prawdziwy sprawdzian, w którym ocena zależy od tego, jak dobrze rozwiążesz zagadki! Czy przyjaźń naprawdę trwa wiecznie? A może ten Statek Przyjaźni pójdzie na dno? UWAGA: Gra ma wyłącznie tryb kooperacyjny. Obaj gracze powinni mieć działające i kompatybilne mikrofony oraz połączenie z internetem.