Wartales
Walcz, przetrwaj i snuj opowieść. Sto lat minęło od upadku Imperium Edorańskiego, które spustoszyła niespotykana zaraza. Nastały czasy najemników, zbirów i złodziei, a honor to cnota, która prawie już odeszła do lamusa. Stań na czele drużyny złożonej z pozbawionych skrupułów postaci i przemierzaj otwarty świat, w którym kształt twojej codzienności nadawać będą walka, śmierć i żądza bogactwa. Nie jesteś wybrańcem losu, który miałby zapoczątkować erę powszechnego pokoju. Twoim jedynym celem jest przeżyć i jak najlepiej prosperować w tym surowym i niebezpiecznym świecie. Tylko najodważniejsi i ci z największą ambicją mają szansę zapisać karty kronik Wartales! Rozwijaj własną grupę najemników. Poprowadź grupę najemników ku bogactwu i sławie przez groźny średniowieczny świat, w którym królują bieda i chciwość. Werbuj nowych towarzyszy o wielu niepowtarzalnych osobowościach i specjalizacjach, władających różnego rodzaju orężem. Modyfikuj umiejętności, sprzęt i wygląd członków drużyny, korzystając z intuicyjnych systemów rzemiosła i rozwoju postaci. Rozbudowuj swój obóz, wzbogacając go o wyposażenie i narzędzia, które pomogą twoim towarzyszom sprostać trudom codzienności. Odkrywaj żywy, pełen tajemnic świat. Wędruj przez olbrzymi otwarty świat w poszukiwaniu sławy, fortuny i uznania. Przemierzaj tętniące życiem wioski i badaj pozostałości dawno minionych czasów. Eksploruj opuszczone kopalnie, grobowce i obozy, starając się poznać dzieje tych niegościnnych krain. Prosperuj i pisz swoją historię. Wykonuj zlecenia i odbieraj nagrody. Od obrony prostych ludzi przed drobnymi złodziejaszkami po eliminację największych niegodziwców – każde zadanie jest dobre, jeśli pozwala zarobić na życie. Triumfuj nad wrogami w turowym systemie walki, który nagradza planowanie i strategiczne myślenie. Dobieraj postacie, wyposażenie i taktykę w taki sposób, by wyjść zwycięsko z każdego starcia. Kooperacja dla 4 graczy. Przemierzaj rozległy otwarty świat Wartales w grupie maksymalnie 4 graczy. Opracowujcie razem rozwiązania taktyczne oraz strategie i realizujcie je, ramię w ramię walcząc z wrogo nastawionymi mieszkańcami tych tajemniczych krain. Dzielcie się pieniędzmi, łupami i zasobami, a po ciężkim dniu zasiądźcie przy ognisku, by w gronie wiernych przyjaciół spożyć pyszny posiłek. Dzięki więziom, które się między wami narodzą, zdołacie pokonać każdą przeszkodę.