Wartales - The Pits
Zejdź do podziemia Zapuść się do groźnego półświatka Czarnego Rynku, gdzie najzamożniejsi bandyci Pięciu Królestw toczą ze sobą nielegalne potyczki. Bierz udział w zaciętych bitwach w tym skupiającym się na walce dodatku, który wystawi na próbę twoje umiejętności strategiczne i taktyczne. Czy starczy ci odwagi, aby stawić czoła wyzwaniu? Walcz o reputację, cenne nagrody i wyjątkowe przedmioty na tajnych arenach zwanych „jamami”. Przygotuj się na 25 drobiazgowo zaprojektowanych starć i udowodnij, że w świecie Wartales nie masz sobie równych. Kontrolowane przez Czarny Rynek jamy to nie tylko pola bitwy, ale też twoja droga do bogactwa i prestiżu. Zwyciężaj w jamach Pokaż, co potrafisz w pięciu niepowtarzalnych jamach, z których każda oferuje pięć starannie przygotowanych bitew. Opracowuj zwycięskie strategie, przystosowując się do nowych pułapek, przeciwników i bezlitosnych warunków otoczenia: rozprzestrzeniającego się ognia, trujących chmur, błyskawic, wirujących ostrzy i kompletnych ciemności. Takich bitew w Wartales jeszcze nie było. Dla każdej z nich należy znaleźć optymalną strategię, dostosowując wyposażenie i skład drużyny w taki sposób, by sprostać zagrożeniom. Po ukończeniu starcia możesz je zaliczyć na wyższym poziomie trudności, w wersji ze zmodyfikowanymi zasadami, które wymagać będą jeszcze większych umiejętności! Rozbuduj swój arsenał Zwycięstwo przynosi nie tylko chwałę. Po każdym triumfie rośnie reputacja twojej drużyny, dzięki czemu zyskujesz dostęp do lepszego uzbrojenia, przedmiotów jednorazowych i receptur z Czarnego Rynku. Za zaliczenie wszystkich pięciu bitew w danej jamie otrzymasz legendarny hełm, a za ich ukończenie w obu trybach wyjątkową nagrodę – dowód waleczności twojej drużyny. Rozwiń swoje umiejętności i pokaż, co potrafisz w tej porywającej strategicznej przygodzie!