Wartales - The Tavern Opens!
Otwórz własną karczmę! Wykaż się umiejętnością zarządzania, zakładając i rozwijając swoją własną karczmę w tym dodatku do Wartales. Pora zainwestować bogactwa zdobyte przez twoją drużynę podczas jej przygód. Kup lokal odpowiedni na karczmę, urządź go ze smakiem, zatrudnij pracowników i przygotuj menu, które zadowoli najwybredniejszych klientów. Zarządzaj personelem Zaangażuj pracowników odpowiednich pod względem kwalifikacji, poziomu i wynagrodzenia. Wybieraj spośród cywilów lub przenoś do karczmy członków swojej drużyny. Zarządzaj zatrudnionymi i przypisuj do różnych ról, aby usprawnić funkcjonowanie lokalu! Albo wysyłaj po prostu szpiegów, którzy spróbują wykraść sekrety konkurencji. Dbaj o zadowolenie gości Pamiętaj – klient twój pan. Goście należą do różnych frakcji, które mogą mieć odmienne preferencje (dotyczące potraw, napojów, mebli, muzyki, bezpieczeństwa i tak dalej). Zmień wystrój swojego przybytku i dostosuj ceny oraz ofertę, aby spełniała wymogi grupy docelowej, bo to od niej uzależnione są zyski i prestiż lokalu. Jeśli podołasz, spodziewaj się specjalnych wydarzeń! Od ruiny do sukcesu Ulepszaj swoją karczmę, inwestując w wyposażenie i wystrój, zatrudniając odpowiednich pracowników i zmieniając menu w taki sposób, aby goście byli zadowoleni. Zdobywaj nagrody, aby twój lokal zyskał popularność bez względu na to, czy twoją grupą docelową są bandyci, strażnicy, kupcy czy szlachta. Wybór należy do ciebie! Sukces może jednak wzbudzić zazdrość konkurencji, więc uważaj na wysyłanych przez nią infiltratorów. Czy twój przybytek stanie się godny najwspanialszych miast, w tym samego Gosenbergu?