Wartales: Starter Edition
Dopiero poznajesz świat Wartales? Wartales: Starter Edition to Twój pierwszy krok na drodze najemnika. Odkrywaj bezlitosne krainy, wypróbuj dodatkową zawartość i posmakuj wielu ścieżek rozwoju, regionów oraz wyzwań, które na Ciebie czekają. To wydanie zawiera: Wartales Wartales to rozgrywana w otwartym świecie gra fabularna, w której stajesz na czele zastępu najemników przemierzających olbrzymie średniowieczne uniwersum w poszukiwaniu bogactw. Eksploruj otaczającą cię rzeczywistość, werbuj towarzyszy broni, zdobywaj łupy i odkrwaj tajemnice pradawnych grobowców! Wartales – Dodatek: Inwazja Skelmarów Wyrusz do Ormance, wolnego niegdyś hrabstwa, które padło ofiarą największej inwazji w historii. Skelmarowie, zjednoczeni po raz pierwszy pod przywództwem wybrańca bogów, okrutnego jarla Svena, najechali Edoran, by bez litości grabić jego bogactwa i żyzne ziemie. Ten niebywały sojusz klanów przetoczył się przez region, pozostawiając po sobie chaos i ruinę. Wartales – Kontrakt: Karczma Zaprasza! Wykaż się umiejętnością zarządzania, zakładając i rozwijając swoją własną karczmę w tym dodatku do Wartales. Pora zainwestować bogactwa zdobyte przez twoją drużynę podczas jej przygód. Kup lokal odpowiedni na karczmę, urządź go ze smakiem, zatrudnij pracowników i przygotuj menu, które zadowoli najwybredniejszych klientów.