Vigor - Deer Stalker Pack
Sezon łowiecki na dobre rozpoczęty, więc łap za sprzęt i wyrusz na Rubieże, aby wytropić zwierzynę i zdobyć największe trofeum! Na pakiet składa się: – Czapka myśliwska (Deer Season) – Torba Outlander (Deer Season) – Zimowe rękawiczki (Deer Season) – FG 42 + 100 szt. naboi (7,92 x 57 Mauser) – Nóż Johna – 2x M4A1 + 100 szt. naboi (5,56 x 45 NATO) – 3x Scharfschützengewehr 82 + 100 szt. naboi (5,45 x 39) – 4x Suomi KP/-31 + 300 szt. naboi (9 x 19 Parabellum) – 5x SKS + 50 szt. naboi (7,62 x 39) – 10x Silver Pigeon + 50 szt. naboi (amunicja do strzelby) Pakiet można kupić tylko raz na konto i jest on dostępny wyłącznie przez ograniczony czas.