Truck and Logistics Simulator
Załaduj towary i siądź za kierownicą, aby dostarczać je w wielkim otwartym świecie z międzyplatformową rozgrywką dla 24 graczy. Dołącz do znajomych i stwórzcie imponujące ciężkie konwoje. Kieruj ponad 30 różnymi pojazdami i prowadź skomplikowane zadania załadunku, aby dostarczyć różnorodne towary. ŁADUJ PALETY, KONTENERY, POJAZDY I NIE TYLKO! Każda misja oferuje niepowtarzalną rozgrywkę i różnorodne wyzwania. Zacznij swój biznes od ładowania palet do vanów za pomocą wózka widłowego. Następnie rozszerz ofertę o załadunek ciężkich kontenerów na przyczepy z użyciem podnośników teleskopowych. Manewruj samochodami, wózkami widłowymi, miniładowarkami, ładowarkami kołowymi i innymi pojazdami, aby załadować je na przyczepę. Czekają na ciebie setki wyjątkowych i wymagających misji oraz dostaw! KIERUJ SAMOCHODAMI, VANAMI, CIĘŻARÓWKAMI I NIE TYLKO! Jeźdź i personalizuj! Masz do dyspozycji ponad 30 różnych pojazdów. Wśród nich są zarówno minivany, jak i masywne ciężarówki – każdy ze starannie dopracowanym wnętrzem i realistyczną fizyką jazdy. Maszyny mogą ulegać uszkodzeniom powodującym wygięcie osi i utrudniającym kierowanie. Tankuj pojazdy oraz naprawiaj je w punktach serwisowych, aby wrócić na trasę. Personalizuj je według swoich upodobań. Przestrzegaj przepisów, żeby uniknąć mandatu w wyniku losowej policyjnej kontroli drogowej lub zdjęcia z fotoradaru. Podejmuj wymagające wyzwania i wystawiaj na próbę swoje umiejętności kierowcy. DOSTARCZAJ TOWARY W OTWARTYM ŚWIECIE Z ROZGRYWKĄ DLA 24 GRACZY! Poznaj najlepszą logistyczną rozgrywkę, współpracując z innymi graczami w trybie wieloosobowym. Prowadź konwoje, zarabiaj i rozwijaj biznesy razem ze znajomymi. Eskortuj innych graczy do celu, zapewniając im bezpieczeństwo za pomocą specjalistycznego sprzętu konwojowego. Eksploruj ogromny, otwarty świat o powierzchni 28 km², przemierzając różnorodne regiony, od ruchliwych miast, po sielankowe tereny wiejskie. Odkrywaj sekrety podczas eksploracji mapy. Przygotuj się na niezapomnianą przygodę w otwartym świecie – zleceń na dostawy na pewno nie zabraknie!