Trepang2 - Pre-Order
Zamów w przedsprzedaży, aby otrzymać ekskluzywne DLC do dostosowywania stroju! Dostępne tylko w przypadku zakupów w przedsprzedaży. DLC zawiera unikalny zestaw opcji odzieży, które można założyć z szafki w kryjówce. CZAS NA ROZWAŁKĘ Wcielisz się w żołnierza, próbującego wydostać się z bliżej nieokreślonej lokacji. Nie pamiętasz kim jesteś, ale z tyłu głowy świta Ci żądza zemsty... Nic Cię nie powstrzyma... Dostaniesz to, czego chcesz... Wymierzaj precyzyjne ciosy, przemykaj w cieniu, używaj zabójczych broni i daj złym kolesiom nauczkę... WYBUCHOWA KAMPANIA DLA JEDNEGO GRACZA Tajemnicza grupa najemników uwalnia Cię z ciężko strzeżonego magazynu. Może i Twoje wspomnienia zniknęły, ale posiadasz teraz supermoce. Walcz, odkryj prawdę i zmierz się zagrożeniem, które jest bardziej zabójcze, niż Ty. NOWY POZIOM SUPER-MOCY Użyj nadnaturalnej siły i prędkości, aby zmieść z powierzchni ziemii hordy ciężko uzbrojonych najemników. Spowolnij czas, aby uniknąć serii pocisków i użyj niewidzialności, żeby posłać do piachu niczego niespodziewających się przeciwników. BRUTALNA WALKA WRĘCZ Łokieć, buła, kołowrotek... Wykorzystaj zamieszanie na polu bitwy, aby zbliżyć się do przeciwnika i skręcić mu kark. Wymierzaj precyzyjne ciosy, kop i używaj wślizgów, żeby ze złych gości została tylko krwawa miazga.