Trepang2 - Survival Mode DLC
Sprawdź swoje umiejętności, starając się przetrwać w dodatku DLC do Trepang2. Rozpętaj piekło i przedzieraj się przez wrogie hordy w nowym trybie gry. Zrób to w dobrym stylu dzięki skórkom broni, przedmiotom miotanym i nie tylko. Jak długo pozostaniesz przy życiu?