Treasure Hunter Simulator
Treasure Hunter Simulator daje szansę na poznanie historycznie ważnych lokalizacji na całym świecie i, za pomocą wykrywaczy metalu, odkryć przeszłość poprzez znalezienie interesujących artefaktów i poznanie ich historycznego znaczenia. Dzięki lokalizacjom rozproszonym po całym świecie, najpierw musisz znaleźć coś ciekawego i wartościowego w swoich lokalnych lasach, aby zdobyć prestiż i fundusze potrzebne na lepszy sprzęt i bilety do egzotycznych, odległych miejsc. Możesz zdecydować się zachować artefakty w swojej kolekcji lub umieścić je na aukcjach, aby podróżować dalej lub uzyskać lepszy sprzęt. Treasure Hunter Simulator nie jest trudnym symulatorem wykrywacza metali, ale raczej mieszanką gier zręcznościowych i symulacji. Dzięki usprawnionej mechanice detektorów gra jest przyjemna nie tylko dla fanów gatunku, ale także dla zwykłych graczy. Proste, intuicyjne elementy rozgrywki w połączeniu z pięknymi krajobrazami sprawiają, że gra jest naprawdę relaksująca.