Trash Goblin
Trash Goblin to przyjemna i przytulna gra o prowadzeniu sklepiku, w którym odkrywasz i czyścisz świecidełka na sprzedaż! Modyfikuj je swoim przerabiaczem, aby sprostać ekscentrycznym wymaganiom swoich barwnych klientów, którzy ciągle przychodzą na zakupy. Wydawaj oszczędności, aby ulepszać swój sklepik, kupować nowe, lepsze narzędzia oraz dostosować wygląd sklepiku do swoich preferencji. Tutaj nie ma limitu czasowego, ryzyka czy „prawidłowego” sposobu gry — to nie symulator — tutaj jest tylko dobry klimat i mili klienci do obsłużenia.