TramSim: Console Edition - Deluxe
W TramSim transport miejski żyje swoim życiem: Wydanie Deluxe na konsole! Zdobądź jeszcze więcej wrażeń z Monachium i Wiednia, ciesz się dodatkową zawartością dla Wiednia, tramwajem ULF i szczegółowo dopracowaną zajezdnią w Wiedniu. Zapoznaj się z rozkładem jazdy i staw czoła niepowtarzalnym wyzwaniom – mamy rozgrywkę dla każdego! Vienna Favoriten, to zajezdnia w Wiedniu, która jest kluczowa dla operacji tramwajowych w mieście – w 2023 roku będzie mieć okrągłe 150 lat! W zajezdni możesz korzystać z obszarów magazynu i nawigować skompikowaną siecią torowisk. Uruchamiaj tramwaje na poranną zmianę, wyłączaj je na koniec dnia i podejmij się wyzwań związanych z manewrowaniem oraz zarządzaj myjnią. ULF (skrót od angielskiego „Ultra-Low-Floor”) to pierwsza generacja tramwajów niskopodłogowych dostępnych w wiedeńskiej sieci tramwajowej, które są w użyciu już od 1995 roku. Poprowadź ten skomplikowany i realistyczny tramwaj w dostępnych 2 konfiguracjach składu na prawdziwych liniach komunikacyjnych Wiednia.