Koleje są twoje w Train Sim World 5! Wyrusz w całkiem nową podróż, staw czoła wyzwaniom i obowiązkom na naszej pierwszej holenderskiej trasie dzięki Dutch Regional Edition! Opanuj sztukę jazdy po torach za sterami pojazdów parowych, spalinowych i elektrycznych w intuicyjnym centrum szkoleniowym. Naucz się podstaw obsługi pociągów, a następnie wykorzystaj nowo nabyte umiejętności na holenderskich trasach kolejowych! Zostań maszynistą lub konduktorem dla Nederlandse Spoorwegen na pierwszej holenderskiej trasie TSW: Spoorlijn Zwolle - Groningen! Obsługuj połączenia lokalne za sterami smukłego SNG Sprinter i doglądaj połączeń międzymiastowych w przypominającej wnętrze samolotu kabinie ICMm Koploper. Opanuj nowe układy i systemy sygnalizacji na tej wyjątkowej, europejskiej trasie. Baw się na całego w Creators Club oraz twórz własne barwy i formacje, a następnie przetestuj je w trybie pełnej swobody lub w kreatorze scenariuszy. Uchwyć perfekcyjne chwile w trybie fotograficznym i zaprezentuj je znajomym! Niektóre funkcje w grze, w tym komunikacja online i inne funkcje online, mogą nie być dostępne na koncie dziecka Xbox. Na konsolach Xbox „dziecko” oznacza gracza poniżej 13. roku życia, chyba, że lokalne prawa stanowią inaczej. Uwaga: W związku z możliwościami konsoli serii Xbox One (Xbox One, Xbox One S, Xbox One X) oraz konsoli Xbox Series S użytkownicy z nich korzystający mogą spodziewać się innych rozkładów jazdy i warstw, które są dopasowane do wydajności danej platformy. By dowiedzieć się więcej, przejdź do Centrum wsparcia Dovetail Games i wyszukaj „Train Sim World 5 FAQ”.