Train Life: A Railway Simulator
Po raz pierwszy w symulatorze kolejowym możesz być jednocześnie maszynistą i szefem firmy! PROWADŹ POCIĄGI I PODRÓŻUJ PO EUROPIE Transportuj pasażerów lub towary w 10 krajach i przemierzaj wsie, miasta, lasy i góry Europy z poziomu kabiny pociągu. Każda lokomotywa ma określoną specyfikację (moc, siła hamowanie itd.), którą musisz szczegółowo poznać. Podczas jazdy stosuj się do sygnalizacji i bierz pod uwagę warunki pogodowe. ZOSTAŃ PRAWDZIWYM PRZEDSIĘBIORCĄ KOLEJOWYM Oprócz jazdy pociągami musisz skutecznie prowadzić swoją firmę. Załóż przedsiębiorstwo, kupuj i konserwuj pociągi, zatrudnij maszynistów i zapewniaj im kolejne kontrakty. Eksploruj nowe trasy i stwórz optymalne warunki przewozu pasażerów i towarów. Dokonuj właściwych wyborów, aby zarabiać pieniądze i rozwijać biznes! CHARAKTERYSTYKA Poprowadź wiernie odwzorowane słynne pociągi, takie jak ICE 3, ICE 4 oraz NEWAG Griffin. Twórz i personalizuj swoje pociągi, zmieniając zarówno ich wygląd zewnętrzny, jak i wnętrze kabiny. Zarządzaj firmą: zatrudniaj maszynistów, wybieraj kontrakty, buduj swoją sieć powiązań i konserwuj lokomotywy, aby zapobiec uszkodzeniom i konieczności przeprowadzania napraw awaryjnych. Eksploruj trasy kolejowe o łącznej długości 10 000 kilometrów, prowadzące przez tereny wiejskie i miejskie w Europie Wschodniej, Europie Zachodniej i regionie alpejskim. Odwiedź mnóstwo rzeczywistych stacji kolejowych, wśród których są m.in. Dworzec Centralny w Berlinie i Stacja Główna w Zurychu. Stosuj się do sygnalizacji kolejowej, pilnując prędkości, zmiany torów, odległości hamowania, wjazdów na stację oraz otwierania i zamykania drzwi dla pasażerów. Radź sobie w nieoczekiwanych sytuacjach, takich jak zwalone drzewo, zaśnieżone tory oraz inny pociąg na trasie przejazdu. Dostosuj jazdę do warunków pogodowych oraz pory dnia, aby zapobiec wypadkom. Będziesz jeździć w dzień i w nocy, w ulewie i zamieci śnieżnej!