Thymesia
W niegdyś prosperującym królestwie Hermes doszło do katastrofy. Wszędzie zaczęto stosować postrzeganą jako odpowiedź na wszystkie problemy alchemię. Mieszkańcy używali jej swobodnie w domach do czarowania i leczenia. Gdy cena alchemii okazała się zbyt wysoka, podjęto próby ukrócenia tej praktyki – każda spełzła na niczym i miała katastrofalne, odczuwalne w każdym regionie skutki. W ciągu kilku dni królestwo popadło w chaos, a zbrukane krwią ulice zapełniły się zakażonymi potworami. Na horyzoncie nie było żadnego lekarstwa. Corvus jest ostatnią nadzieją królestwa – na jego pierzastych barkach spoczywa los całego Hermes. Prawda jest ukryta głęboko we wspomnieniach pogubionych przez Corvusa w pełnym niebezpieczeństw świecie. Aby uratować królestwo, bohater musi pozbierać utracone wspomnienia, ale za każdym razem, gdy wraca w poszukiwaniu prawdy, znajduje tylko więcej tajemnic. Główne cechy Zapanuj nad plagą: Uzbrój się w śmiertelnie groźną broń biologiczną zebraną od przeraźliwych bossów i trudnych przeciwników. Potraktuj wrogów ich własną trucizną, aby przetrwać starcia z koszmarami czającymi się w mrocznych zakamarkach niegdyś prosperującego królestwa. Przyjmij formę kruka: Przyjmij formę kruka w walce, rzucając piórami jak sztyletami, aby przerywać ataki przeciwników, i zabijając wrogów z szybkością ptaka drapieżnego. Wypracuj własny styl walki: Ulepszaj i modyfikuj podstawowe ruchy i bronie biologiczne Corvusa. Wypracuj własny styl gry i w dowolny sposób podchodź do czekających Cię wyzwań. Bezlitośni przeciwnicy: Zamienieni w potwory przez plagę wrogowie są szaleni i niesamowicie agresywni, nieustannie wystawiając Twoje umiejętności na próbę. Fragmenty wspomnień: Poznaj przeszłość Corvusa, wgłębiając się w jego wspomnienia, aby odkryć prawdę ukrytą w przeszłości.