The Evil Within Digital Bundle
Niniejszy zestaw zawiera podstawową wersję The Evil Within i całą zawartość Season Pass: pakiety The Assignment, The Consequence i The Executioner. The Evil Within to gra przygotowana przez Shinjiego Mikami oraz utalentowany zespół Tango Gameworks, która jest klasycznym przykładem czystego survival horroru. Dopracowane otoczenie, wszechobecna atmosfera niepokoju oraz interesująca fabuła tworzą ciekawy świat, który zaprowadzi cię na krawędź przerażenia. Do dyspozycji masz ograniczone zasoby, a więc walcz o przetrwanie i stań oko w oko ze strachem w tym idealnym połączeniu horroru i akcji. Zawartość dodatkowa, znajdująca się w niniejszym zestawie, daje graczom możliwość przeżycia wydarzeń z The Evil z perspektywy policjantki Juli Kidman i zajrzeć do wnętrza umysłu potwora, zwanego Powiernikiem.