The Executioner
Wciel się w potężną siłę, jaką jest Powiernik, dzięki The Evil Within: The Executioner. Ten trzeci i ostatni dodatek do The Evil Within rzuca gracza w wir walki na arenach, wykorzystując całkowicie nowy widok z pierwszej osoby Powiernika. Rozpoczynając swoją przygodę z jego rozpoznawalnym młotem, gracze będą walczyć z szeregiem znanych już z The Evil Within wrogów, aby uzyskać nowe bronie i ulepszenia. Rozgrywający się w posiadłości Victoriano dodatek The Executioner to niesamowita walka wręcz w pierwszej osobie, pełna eksploracji i odkryć dokonywanych w miarę poznawania historii człowieka, którego zmuszono, by stał się Powiernikiem.