The Escapists: The Walking Dead
Obsypana wyróżnieniami hitowa gra niezależna The Escapists i uniwersum znanego komiksu i serialu The Walking Dead znajdują połączenie w grze The Escapists: The Walking Dead. W tej unikalnej rozgrywce, stworzonej na bazie klasycznej grafiki 8-pikselowej znanej z oryginalnej wersji The Escapists, gracz wciela się w postać walczącego z hordą zombie Ricka Grimesa. Rick jest przywódcą ocalałych, wśród których pojawia się wielu bohaterów znanych z oryginalnej wersji komiksowej, takich jak Maggie, Hershel, Glenn i Michonne. Rick musi zadbać o bezpieczeństwo swoich ludzi, znajdując drogę ucieczki z każdego obszaru, a także wykonywać wiele niebezpiecznych zadań, aby utrzymać przy życiu jak największą liczbę członków grupy. Gra wiernie odwzorowuje fabułę komiksu – Rick musi najpierw uciec z Harrison Memorial Hospital, udać się na farmę Greene'ów, a potem do więzienia Meriweather Correctional Facility i Woodbury. Chroń żywych i uciekaj przed umarłymi w tej niezwykłej historii rodem z komiksu.