Zawiera podstawową wersję gry The Elder Scrolls Online oraz przygody Morrowind, Imperial City, Orsinium, Thieves Guild oraz Dark Brotherhood. Każda legenda ma jakiś początek, a w TESO zaczyna się od ciebie. Napisz własny rozdział z przeszłości Tamriel na 1000 lat przed wydarzeniami z TES V: Skyrim. Nowe sezony oznaczają darmowe przygody i nagrody co trzy miesiące, a świat ewoluuje wraz z twoją wyprawą. WITAMY W SEZONACH – Wkrocz do nowych opowieści i zawartości eksperymentalnej inspirowanej klasyczną historią TES, dostarczanych co trzy miesiące. Graj i odblokowuj nagrody z Tamriel Tomes. ZRÓŻNICOWANY ŚWIAT FANTASY – Przemierzaj Tamriel i odkryj świat pełen przygód. Zwiedź grzybowe lasy Morrowind, walcz z daedrami w Oblivionie lub pojedynkuj się z innymi graczami w walce PvP. BOGATE HISTORIE WE WSPÓLNYM UNIWERSUM – Zanurz się w fabule stworzonej w tym samym duchu, co twoje ulubione gry Elder Scrolls. Poznaj wciąż rozwijający się świat ze znajomymi lub solo. CEL NA KAŻDEJ DRODZE – Wybierz spośród licznych zadań i wyzwań, które pasują do twoich oczekiwań i ambicji. Uczyń świat Elder Scrolls własnym – to twoje miejsce.