The Elder Scrolls Online: Deluxe Edition
Zgarnij Edycję Deluxe, aby przeżyć wszystkie przygody ESO w jednym miejscu i rozpocząć podróż w świecie Tamriel. Zawiera podstawową grę, przepustkę zawartości 2025 i wszystkie osiem poprzednich rozdziałów. TWOJA LEGENDA ZACZYNA SIĘ TUTAJ NIEZWYKLE ZRÓŻNICOWANY ŚWIAT FANTASY – Odwiedź rozległą krainę Tamriel i odkryj świat pełen przygód. Zbadaj grzybowe lasy Morrowind, walcz z daedrycznymi wrogami w krainach Oblivionu albo zmierz się z innymi graczami w walce PvP. BOGATE HISTORIE WE WSPÓLNYM UNIWERSUM – Zanurz się w nagradzanej fabule, stworzonej w tym samym duchu co twoje ulubione gry z serii Elder Scrolls. Odkryj wciąż powiększający się świat ze znajomymi lub solo. CEL NA KAŻDEJ ŚCIEŻCE – Wybierz spośród różnych zadań i wyzwań, które pasują do twoich pragnień i ambicji. Chwyć za wędkę i zrelaksuj się na brzegu, szukaj zaginionych skarbów, podbijaj lochy grupowe albo wytwarzaj nowe pancerze. Uczyń świat Elder Scrolls swoim własnym – to twoje miejsce.