The Elder Scrolls Online: 1500 Crowns
Kup 1500 koron do wydania w Sklepie Koronnym. Sklep Koronny znajduje się w grze, a znajdziesz w nim i kupisz niepowtarzalne chowańce, wierzchowce, stroje dla postaci oraz inne wirtualne towary i usługi.