Terraformers + Revival: Recolonization
Ukształtuj powierzchnię Marsa w grze ekonomicznej z elementami gatunku roguelike, polegającej na rozbudowie kolonii. Odkrywaj planetę, buduj niesamowite miasta, introdukuj organizmy żywe i zmień Czerwoną Planetę w zielony raj! Osadzona na postapokaliptycznej Ziemi gra Revival to strategia typu 4x, w której świat i jego zasady mogą ulec zmianie w kluczowych momentach.