Tanya
Nowa grywalna postać. Graj jako klasyczna bohaterka Mortal Kombat, Tanya. Posiadacze zestawu "Kombat" otrzymają wcześniejszy dostęp do tej zawartości i nie powinni jej kupować oddzielnie.