Mortal Kombat XL
Jeden z bestsellerów 2015 roku przybrał rozmiar XL! Katuj oryginalną, jak i całkiem nową zawartość Mortal Kombat X. Pakiet zawiera podstawową wersję plus nowe grywalne postaci: Obcego, Leatherface'a, Triborga oraz Bo’ Rai Cho. Uprzednio dodani byli: Predator, Jason Voorhees, Tremor, Tanya i Goro. Otrzymasz też nowy zestaw Apokalipsy.