Mortal Kombat X
Kto następny? Poznajcie nową generację najsłynniejszej bijatyki świata. Mortal Kombat X łączy wyjątkowy, kinowy sposób przedstawiania akcji z nową mechaniką, by zapewnić Wam najbrutalniejszą jak do tej pory rozgrywkę spod znaku Mortala. Po raz pierwszy gracze mogą wybrać spośród różnych wersji każdego wojownika - zmieniając strategię i styl walki.