Tank Mechanic Simulator - Reinforced Ultimate
Ten zestaw zawiera: Tank Mechanic Simulator - Reinforced: Wciel się w mechanika czołgów, buduj, naprawiaj oraz odnawiaj szczegółowo oddane czołgi (niemieckie, amerykańskie lub sowieckie), pojazdy opancerzone lub działa samobieżne II Wojny Światowej. Odnajdź porzucone lub zniszczone czołgi z pól bitew II Wojny Światowej. Używaj specjalnych narzędzi aby odszukać czołg, oraz aby wydobyć go z ziemi. Rozwijaj swój warsztat i otwórz swoje własne muzeum czołgów. Tank Mechanic Simulator Reinforced - First Supply DLC: DLC zawiera ikoniczne czołgi takie jak BT-7 (Wersja 1935), M18 Hellcat, IS-2, Churchill Mk III AVRE oraz PzKpfw VI Ausf. B Tiger II (H) “King Tiger”. Tank Mechanic Simulator Reinforced - Shermans DLC: DLC zawiera ikoniczne czołgi takie jak M4A1 Sherman (wczesna produkcja), M4 Sherman (średnia produkcja), M4A2 Sherman (późna produkcja), M4A3E2 Sherman Jumbo i T34 Calliope.