Star Wars: The Force Unleashed II
Wersja w usłudze Gry na żądanie obsługuje następujące języki: angielski, francuski, włoski, niemiecki, hiszpański.Zdradzony po raz ostatni przez Dartha Vadera, Starkiller zdołał uciec i staje twarzą w twarz z nową podróżą w celu odkrycia swojej prawdziwej tożsamości.Uwolnij furię - korzystaj z podwójnych mieczy świetlnych i nowych mocy, aby niszczyć swoich wrogów.Uwolnij prawdę - druga część wielokrotnie nagradzanej historii, kontynuującej sagę Gwiezdnych Wojen.Pobierz dodatkową zawartość do Star Wars(TM) The Force Unleashed(TM) II, aby przeżyć nowe przygody jako Starkiller.