Souldiers
Gdy wraz z innymi żołnierzami walczysz o chwałę swojego królestwa, zostajecie porwani do krainy Terragaya, tajemniczego miejsca na obrzeżach zaświatów. Waszym zadaniem jest odnalezienie Strażnika i przejście do kolejnego świata. W czym problem? Nigdy tak naprawdę nie umarliście – ani ty, ani twoi towarzysze. Przebijaj się przez walki aż do samego rdzenia tajemnicy – przechytrzaj sprytnych wrogów, rozwiązuj podchwytliwe łamigłówki, ulepszaj swoją postać i odkrywaj wszystkie zakątki tego oszałamiającego, pięknego świata oddanego w grafice 16-bitowej. Souldiers to ręcznie przygotowana, epicka przygoda w stylu retro na długie lata. Wybierz swoją klasę – rozpętaj szał ciosów mieczem jako zwiadowca, przywołaj gniew żywiołów jako czarodziej lub spuść na nieprzyjaciół deszcz strzał jako łucznik. Ekscytująca walka wręcz – wykonuj cięcia, bloki i uniki, przebijając się przez ciągle zmieniające się oddziały wroga, ulepszaj swoje umiejętności i sprzęt oraz odnajdź styl walki, który najbardziej ci odpowiada. Świat pełen powiązań – odkrywaj rozległą, ręcznie przygotowaną krainę pełną skarbów, nieziemsko twardych bossów i tajnych przejść. 16-bitowe wrażenia – Terragaya budzi się do życia w intensywnych, atrakcyjnych grafikach pikselowych wypełnionych po brzegi szczegółami. Rozwój ruchów – rozwiązuj zagadki w swoim otoczeniu i przenoś się między miejscami dzięki ciągle rozwijającemu się zestawowi ruchów.