TREASURE HUNTER SIMULATOR Treasure Hunter Simulator daje szansę na poznanie historycznie ważnych lokalizacji na całym świecie i, za pomocą wykrywaczy metalu, odkryć przeszłość poprzez znalezienie interesujących artefaktów i poznanie ich historycznego znaczenia. Dzięki lokalizacjom rozproszonym po całym świecie, najpierw musisz znaleźć coś ciekawego i wartościowego w swoich lokalnych lasach, aby zdobyć prestiż i fundusze potrzebne na lepszy sprzęt i bilety do egzotycznych, odległych miejsc. Możesz zdecydować się zachować artefakty w swojej kolekcji lub umieścić je na aukcjach, aby podróżować dalej lub uzyskać lepszy sprzęt. Treasure Hunter Simulator nie jest trudnym symulatorem wykrywacza metali, ale raczej mieszanką gier zręcznościowych i symulacji. Dzięki usprawnionej mechanice detektorów gra jest przyjemna nie tylko dla fanów gatunku, ale także dla zwykłych graczy. Proste, intuicyjne elementy rozgrywki w połączeniu z pięknymi krajobrazami sprawiają, że gra jest naprawdę relaksująca. GORĄCZKA ZŁOTA (GOLD RUSH) Spełnij swoje marzenie o zostaniu poszukiwaczem złota – zacznij z kilkoma dolarami w kieszeni i pnij się w górę, by zostać milionerem. Gold Rush: The Game to symulator wydobywania złota oparty na telewizyjnym hicie Discovery Channel. Usiądź za kółkiem pojazdów, takich jak koparka, świder, ładowacz czołowy, buldożer i inne. Cała operacja wydobycia zależy od twoich zdolności za kółkiem! Poznaj pełne wyzwań życie głównego mechanika. Części maszyn mogą ulec uszkodzeniu gdy najmniej się tego spodziewasz, co może cię słono kosztować. Rozwijaj swoje przedsiębiorstwo górnicze. Zacznij od prostego wiadra i płuczni do złota, wynajmij swoją pierwszą działkę i ulepszaj ją stawiając pierwsze kroki w pozyskiwaniu złota. Podziwiaj pieczołowicie odtworzone pojazdy i maszyny wydobywcze. Kupuj coraz to nowsze i wydajniejsze części do przesiewaczy dla zwiększenia swojego zarobku. Zwiedzaj rozbudowany, szczegółowy świat z czterema wyjątkowymi działkami górniczymi. Znajdziesz na nich w pełni modyfikowalny teren, a każdy element wykreowanego przez nas świata ma swoją historię, którą możesz odkryć w wolnym czasie. Zacznijmy kopać! --- Produkty wchodzące w skład pakietu mogą wymagać ręcznej instalacji (zarządzaj Grami i aplikacjami).