Sunset Motel
Wejdź do magicznego świata Sunset Motel! To miejsce, w którym zmęczeni podróżnicy odnajdują spokój, radość i niezapomniane chwile. W tej wyjątkowej symulacji odmienisz zaniedbane pokoje i zadbasz o to, by każdy gość wyjeżdżał z uśmiechem. Remont i przemiana Zobacz, jak Sunset Motel przechodzi niesamowitą metamorfozę! Maluj ściany żywymi kolorami, układaj nowe płytki i wyposażaj wnętrza w stylowe meble, aby zapewnić gościom wyjątkowy komfort i poczucie spokoju. Twoja kreatywność – twoje zasady To twój motel! O wszystkim decydujesz sam – od wystroju pokoi, przez strefy rozrywki, aż po basen. Projektuj i buduj bez ograniczeń, tworząc miejsce, które w pełni odzwierciedla twój styl i wizję. Zarządzaj z głową Sukces twojego motelu mierzy się satysfakcją gości. Jako doświadczony menedżer poprowadź zespół, zadbaj o zasoby i spraw, by każdy klient poczuł się jak u siebie. Spraw, by Sunset Motel lśnił jak najjaśniejsza gwiazda na hotelowym niebie. Rozrywka i relaks Nuda tu nie istnieje! Stwórz tętniące życiem strefy rekreacyjne, dodaj orzeźwiający basen i zaprojektuj miejsca, w których goście mogą odpocząć, bawić się i tworzyć wspomnienia. Twój motel, ich plac zabaw – czas na zabawę! Zbuduj miejsce, do którego podróżnicy zawsze będą chcieli wracać. Witaj w Sunset Motel – tu zaczyna się twoja historia gościnności.