Showgunners
W dystopijnej przyszłości rządzonej przez bezlitosne korporacje, śmiertelnie niebezpieczne reality show stało się podstawą rozrywkowego imperium medialnego. Wciel się w rolę Scarlett Martillo, uczestniczki programu, która szuka okazji do zemsty. Aby wygrać, musisz przedostać się przez miejski labirynt rojący się od śmiercionośnych pułapek i pokonać hordy uzbrojonych po zęby psychopatów. ● Taktyczna Turowa Walka na Najwyższym Poziomie Każdy poziom Showgunners został stworzony indywidualnie, by dostarczyć ci starannie wyselekcjonowaną kolekcję taktycznych, turowych bitew. Dodatkowo, postępy Scarlett mogą zostać utrudnione przez pozbawionego skrupułów dyrektora programowego, którego celem jest stworzenie jak najbardziej emocjonującego spektaklu dla widzów programu. Dynamicznie zaprojektowane poziomy sprawiają, że każda walka jest inna od poprzedniej, zmuszając gracza do taktycznego planowania rozgrywki. Showgunners powstało z myślą o zarówno nowicjuszach, jak i weteranach gatunku turn-based tactical - każdy gracz może się spodziewać licznych wyzwań i wspaniałej rozrywki! ● Walcz u Boku Unikalnych Postaci Scarlett nie będzie walczyć sama. Wraz z postępami gry, do jej drużyny dołączają nowi sojusznicy, których obecność może pokierować walkę w nowe, ekscytujące kierunki. Ulepszaj postacie poprzez wydawanie punktów umiejętności na odblokowanie ich unikalnych zdolności. Nowe bronie i implanty zdobyte w walce lub zakupione w sklepie również zwiększą siłę bojową Twojego zespołu. Ukryte wyzwania w każdym odcinku programu pozwolą odblokować nowych sojuszników, legendarne bronie i inne przydatne przedmioty. ● Zmierz Się z Przeciwnikami Eksplorując lokacje pomiędzy arenami taktycznymi, gracze muszą zmierzyć się ze śmiertelnie niebezpiecznymi pułapkami i zagadkami. Na każdym kroku można się też spodziewać zasadzki ze strony przeciwników. Pracujący dla show psychopaci pokroju Ogra czy Ronina nie zawsze są największym zagrożeniem w czasie walki turowej - uczestnicy muszą się mierzyć również z tykającymi bombami zegarowymi i pedzącymi pociągami. W Showgunners nie ma czasu na monotonię! ● Zostań Gwiazdą Programu Unikając śmierci i eliminując wrogów w szczególnie widowiskowy sposób zyskasz sławę i uwielbienie tłumów. Im więcej fanów Ci kibicuje, tym większa szansa, że zainteresują się Tobą również sponsorzy, oferujący liczne korzyści wynikające z kontraktów reklamowych! ● Zawartość dodatku Security Breach DLC. Przeżyj zupełnie nowy rozdział w krucjacie Scarlett przeciwko korporacji Omega Corporation, odkrywający mroczne tajemnice firmy i tajemniczą przeszłość Phantom. Zawiera pięć nowych taktycznych aren walki, nową mapę, nowego elitarnego wroga oraz unikalne bronie i zdolności. ● Dodatkowa zawartość cyfrowa Zanurz się w oryginalnym soundtracku Showgunners. Odkryj inspiracje stojące za światem i jego bohaterami w cyfrowym Artbooku — od retrofuturystycznych elementów sci-fi lat 80. i 90. po bogatą architekturę Art Deco.