Shinorubi
"SHINORUBI to shmup podszyty bullet hellem, danmaku i manic shooterem. SHINORUBI jest jedyną planetą, na której znajduje się pewien związek chemiczny. Mutując genom właściciela, gwarantuje on nieskończoną siłę i wydłuża życie. Jego nazwa to „R-R”. Przez ponad tysiąc lat pieczę nad nim oraz nad planetą sprawowała rodzina BAÄA. Król R.LOYD III ma jedną córkę oraz sześciu synów, którzy ponad 150 lat temu wyruszyli z nim na wojnę z TRADDESS i ZOOGT. Władza została powierzona pięciu generałom, którym przewodzi córka króla: NEMEZIYA BAÄA. Nad KADDIN, stolicą, zapada noc… Nieskończona noc przed rocznicą tysiąclecia panowania BAÄA. Ośmiu najemników próbuje dokonać niemożliwego: przewrotu w królestwie. SHINORUBI to pełna akcji gra arcade, którą można przechodzić wielokrotnie dzięki jej zróżnicowanym poziomom trudności, trybom oraz statkom. Jedyną częścią twojego statku podatną na ataki jest jego dziób. Musisz zniszczyć wszystko, co stanie ci na drodze do celu, oraz unikać pocisków! Jedyna zasada: nie zgiń… i zniszcz królestwo BAÄA. Cechy: - Grafika HD, dzięki której przeżyjesz podróż przez 5 różnych środowisk: od futurystycznych lasów aż po burzowe niebo. - 5 poziomów trudności: od bardzo łatwych do bardzo trudnych, oferujących własne wyzwania! - 8 statków z różnymi statystykami OWER, SPEED i SHOT COVER, oferującymi różne style rozgrywki. - 12 trybów: walcz z czasem w trybie „Karawany”! - Zdobywaj medale w każdym z 53 poziomów! - Tryb BOSS RUSH z trzema poziomami trudności! "