Shadow of the Tomb Raider
Przeżyj z Larą Croft chwile, które ukształtowały jej postać. Musi zapanować nad zabójczą dżunglą, zbadać przerażające grobowce i wytrwać w godzinie próby. Walcząc z czasem o uratowanie świata przed apokalipsą Majów, musi stać się w końcu Grabieżcą Grobowców. Trudna sztuka przetrwania: Zapanuj nad dżunglą. Zwiedzaj podwodne okolice pełne rozbudowanych tuneli. Osiągnij jedność z dżunglą: W obliczu przeważających sił wroga Lara musi wykorzystać otoczenie. Atakuj znienacka jak jaguar, wywołując przestrach wśród wrogów. Badaj mroczne i niebezpieczne grobowce: Są straszne jak nigdy dotąd i wyjątkowo trudnodostępne, a w środku czekają zabójcze zagadki. Odkrywaj żywą historię: Znajdź ukryte miasto i zwiedzaj największą lokację centralną w dziejach serii.