Shadow of the Tomb Raider – Wielki Kajman
W rozszerzeniu Shadow of the Tomb Raider – „Wielki Kajman” straszliwe bóstwo zagraża życiom mieszkańców wioski San Juan. Aby ochronić miejscowych przed zagrożeniem ze strony Trójcy, Lara Croft musi zapolować na najemników, przetrwać gniew wulkanicznego grobowca wyzwań i stawić czoła śmiercionośnej niespodziance, która czeka ją na końcu. Uwolnij pierwotne piekło z użyciem pakietu siły chaosu! Odstrzel przeciwników dzięki „Szepczącemu Biczowi Zarazy”. Dzięki tej wytłumionej strzelbie zaskoczysz wrogów i zapewnisz im porządną rozrywkę. Rusz do walki w stroju „Skóra Gada”, który zapewnia odporność na pociski oraz dodatkowe doświadczenie za zabijanie w boju dzięki tkaninom z pamięcią kształtów.