Kolekcja klasyków Mega Drive i Genesis od SEGA pojawia się na platformach nowej generacji, dla nowego pokolenia graczy. To ponad 50 tytułów ze wszystkich gatunków, od ponadczasowych klasyków, takich jak Sonic czy Streets of Rage 2 po interesujące RPG, takie jak seria Phantasy Star; gry zręcznościowe, strzelanki, bijatyki, gry logiczne, ulubione tytuły retro i ukryte perełki. Te klasyki zawierają też nowe opcje, do których przyzwyczajeni są współcześni gracze. Zapisuj grę w każdej chwili, przewijaj pomyłki albo personalizuj sterowanie. Pochwal się przed innymi, dzięki rozgrywce dla wielu osób online i osiągnięciom. Największa kolekcja klasyków retro na konsolach, w jednym dużym pakiecie!