Sayonara Wild Hearts
Saynora Wild Hearts to pełna fantastycznej wyobraźni gra zręcznościowa o motocyklach, jeździe na desce, pojedynkach tanecznych, strzelaniu wiązkami laserowymi, walkach na miecze i łamaniu serc przy prędkości przekraczającej 300 km/h. Brutalny zawód miłosny pewnej młodej dziewczyny sprawia, że równowaga wszechświata zostaje zaburzona. W snach dziewczyny pojawia się diamentowy motyl, który prowadzi ją przez podniebną autostradę, gdzie bohaterka spotyka swoje drugie „ja” – zamaskowanego motocyklistę znanego jako Głupiec. Wybierz się w podróż poprzez kolekcję oryginalnych piosenek pop, gromadź punkty i przywróć wszechświatowi utraconą równowagę. Balans kosmosu skrywany jest w sercach Małej Śmierci i jej złowrogiej szajki: Tańczących Diabłów, Wyjących Księżyców, Kochanków Stereo oraz Samotnika 64. Do dzieła!