RV There Yet?
Kooperacyjna gra o pełnym przygód podróżowaniu kamperem. TAM DOM TWÓJ, GDZIE SPRZĘGŁO TWOJE Gdy wracacie z kolegami z przyjemnych wspólnych wakacji, jesteście zmuszeni do pojechania inną drogą niż planowaliście. Przejedźcie przez odludzia i dotrzyjcie do drogi numer 65. PRZETRWAJ W DOLINIE MABUTTS Nie każdy przeżyje wizytę w dolinie Mabutts, więc upewnijcie się, że macie zapasy burgerów, antidotów i, oczywiście, EpiPenów. WCIĄGAJĄCA ROZGRYWKA Opanuj zasady używania wykorzystującej prawa fizyki wciągarki i zasłuż na przywilej korzystania z pilota. Można ją podłączać do przodu lub do tyłu twojego kampera, dzięki czemu poradzi on sobie z każdą przeszkodą na drodze. KORZYSTAJ Z ŻYCIA Śmiało częstuj się zimnymi browarkami i papieroskami light, ale nie zapomnij, że w kupie siła: jednemu samotnemu kierowcy będzie dużo trudniej ukończyć tę podróż. ZBIERANIE ZŁOMU Używaj wszystkiego, co znajdziesz, by wasz kamper i przyjaźnie się nie rozpadły.